Ziua "DA-ului"

"Una mică pentru curaj"




"Planul meu a mers perfect, muhahahahaha!"






Oficial "Tineri Căsătoriţi"




*


"Dom'le nu înţelegi de vorbă bună!?"


Roz pusă pe şotii ca de obicei :)



Adi era imun la orice încercare de distragere a atenţiei



"The crown jewels" - Behold your new queen !!!



"Vorba lungă, sărăcia omului"



"Offf, abia aştept să-mi rup tocurile pe ringul de dans"



"Hai dom'le să bem şi noi ceva"



"One for the road"




"A little angel"





PS:
- Aţi fost frumosi foc ! Hugs and kisses :)!
- Felicitări lui Adi pentru că ne-a depăşit aşteptările şi nu s-a contrazis cu preotul, a dansat de a rupt :) şi a valsat ca un adevarat burghez;


- Roz : recuperăm la botez dansurile pe care le-am ratat ;).


Urmează un filmuleţ cu Adi dansând pe "Cotton eye Joe" vă asigur că nu vreţi să rataţi aşa ceva :). Sper sa nu-mi iau bobârnace pt. poze, iar dacă nu-mi dă voie hani să pun filmuleţul o să vă anunţ :)) , dau la ziar bre !!!

2 comentarii:

Roxana Costea spunea...

moaaa...deci pentru grimasele alea nu te iert:) lasă că vine nunta ta... a.. stai, a fost deja. Shit!

Ionut spunea...

:))):)):)) momente "magice" de prins in poza sunt destule + chiar crezi ca imi poti prinde in poza o grimasa mai jenanta decat cele pe care le-am postat deja ? =))