Bowling Championship

Iete că m-am apucat şi de bowling, aprox. acum 2 săptămâni. Mi-a plăcut şi de atunci am tot jucat.
Sâmbăta asta s-a organizat un turneu de bowling pentru amatori la care, eu şi un coleg de serviciu, ne-am hotărât să participăm de plăcerea competiţiei (că doar altfel nu ne-am numi bărbaţi :P).

Acum ... tot paragraful de mai sus a fost în lauda şi preaslăvirea mea :D, am voie pentru că sunt foarte mulţumit de mine.

Am câştigat primul loc (jucând cel mai bine de când m-am apucat de bowling, se pare că dacă te concentrezi joci mai bine :P), mi-am bătut şi recordul personal, de 188, ajungând exact la ultimul joc, care era şi decisiv, la minunatul punctaj de 227 ... nu ştiu exact cât de bun e dar sigur a fost mai bun decât al celorlalţi :D .

Premiul a constat în un mult prea râvnitul trofeu Inside Bowling Center (o popică plasată pe un postament de sticlă), 2 ore de bowling moca, un abonament pe 2 luni la o sală de fitness, încă un abonament pe 2 luni la o şcoală de Salsa, 3 baxuri de bere Tuborg (dintre care 2 câştigate pentru efectuarea a 3 strike-uri consecutive primul într-o rundă de joc), un tricou şi o borsetă de la Coca-Cola :D.

Ce să mai ... sunt bun la toate :))


*****

2 comentarii:

Roxana Costea spunea...

bravo! Berea e ca să ai ce să dai de băut, nu?:)

Ionut spunea...

Normal :D