A close up on the cute little flower

6 comentarii:

Roxana Costea spunea...

'muşică flocirica

Ionut spunea...

E muşutică (macedoneşte vorbind :D )

Roxana Costea spunea...

Dar de ce nu le pui pe toate într-un singur post?

Ionut spunea...

Pai mi-a spus Adi odata : "Nu stiu de ce tot pui atatea poze intr-un articol, alege una care iti place si posteaz-o doar p'aia" si incerc si eu sa respect sfatul cat de cat :D

Roxana Costea spunea...

:)))) păi da, măi, dar le pui şi tu pe toate în aceeaşi zi?:)))) mai creşte şi tu tensiunea, curiozează-ne:)

Ionut spunea...

Pai da, dar cand le public pe facebook sau twiter o fac individual, asa pot fi accesate fiecare in functie de categorie mai usor. Plus ca s-ar putea sa nu am material cateva zile :D.
Mai am si o mica problema cu rabdarea, mai ales daca imi place vreo fotografie sau prelucrare ceva, nu am rabdare dom'le vreau sa o vad postata a.s.a.p. :)