Unde nu exista inteligenta, exista gunoi!

Fiind obişnuit să arunc pachetul de ţigări pe geam fără să mă intereseze în mutra cui aterizează se poate spune că nu am fost prea şocat de priveliştea de mai sus, însă având în vedere că poza a fost făcută în faţa Palatului Parlamentului, să zicem că nu mă aşteptam.
Mă întreb dacă respectiva grămăjoară e adunată din buzunarele parlamentarilor sau ale vizitatorilor, oricum ar fi, ajută un pic la aducerea acelui “je ne sais quoi” clădirii.
Probabil e o problemă de PR, sau poate e o strategie de atragere a milei, mai ştii, poate vede lumea gunoiul şi se gândeşte : “Săracii, nu au bani să plătească o maşină să le ridice gunoiul”.
Oricum ar fi, ideea care s-a tipărit în mintea mea nu diferă prea mult de aşteptările pe care le aveam : Dacă tot se pişă pe noi şi pe ţara asta, de ce i-ar interesa de gunoiul strâns lângă parcarea care le protejează mertz-urile, bmw-anele şi rover-urile?

8 comentarii:

Glory Box spunea...

Tu chiar arunci pachetul de tigari pe geam? Sper ca glumesti.

Roxana Costea spunea...

"Fiind obişnuit să arunc pachetul de ţigări pe geam " - dă-ţi două palme peste ceafă ACUM!!!! şi să nu mai faci asta... se cheamă cumva, nu spui cum ca să nu te superi, dar NEVER EVER să nu mai faci. Gunoaiele se pun la (REPETĂ CU MINE) C O Ş U L D E G U N O I!!!!

Anna spunea...

probabil ca locuiesti in Ferentari pentru ca akolo se obisnuieste sa se arunce gunoiul de la geam fix in fata blocului! :D

Anonim spunea...

da zau, baiatule, imi place cum te pune Roxy la zid. Pai nu are dreptate ? La cosul de gunoi cu toate mizeriile !!!

Ionut spunea...

Aoleo , nu mai poate omul sa se confeseze ca imediat imi sariti in cap :D , promit ca o sa fiu mai atent de acum incolo :P

PS: daca spun ca era doar pentru farmecul articolului respectiva remarca, ma credeti ? :P

Roxana Costea spunea...

nuuuuuu

Iulian Dima spunea...

Terminați mă cu prostiile că imaginea aia e din spate. În față e mai frumos. Au și gazon...

Iulian Dima spunea...

Și cum să abandonezi ideea articolului pentru o aiureală spusă, vorba autorului, de dragul substanței. Ideea era că în România se implementează greu proiectele de mediu...