Ca bine le zice

7 comentarii:

Adrian Costea spunea...

nu credeam ca va vorbi cineva despre mecanizmu pizdii cu naduf; dar iacata

Roxana Costea spunea...

eh... nu e o idee nouă... doar că o spune Uritescu mai ilar:).. că i-e ruşine să zică pizdă. Să vezi ce de rating face Iordache acu la cuvântu' cheie pizdă:)

Ionut spunea...

:)) nu am pus cuvantul nicaieri, este titlul de pe youtube :D

Ionut spunea...

Mie imi place cel mai mult la sfarsit, atunci cand incepe popa sa cante si Uritescu spune :" ce face asta mah ? " :)))

Roxana Costea spunea...

păi tu nu ai zis, dar am zis eu în comment:)

Adrian Costea spunea...

Roxana zice bine; te-ajut si io: pizda, pizda, pizda, pizda, pizda, pizda, pizda, pizda, pizda, pizda, pizda, pizda, pizda; daca nu se indexeaza bine, imi zici si mai scriu

Ionut spunea...

Adevarul este ca "PIZDA" cam am nevoie de niste rating in plus, sper sa mai adaug (PULA) peste cei 2 vizitatori pe luna ai mei CACAT.
Sa auzim numai de bine "FUTAI" =))))