Meet Mozart the Cat

El este Mozart (aka Mitică), motănelul nostru dulce si pufos, descendent din neam de Mişi si cotoi virili, pe care l-am primit "cadeaux" de la Rozis Duminica trecută. S-a acomodat cu noi, deşi la început era un pic timid ... iar acum zburdă în fiecare dimineaţă prin sufragerie de zici că i-a luat codiţa foc. Astăzi când m-am trezit a trecut de 3 ori prin faţa mea într-o fracţiune de secundă (poate i-a dat Sabina un Redbull la micul dejun) ... nu ştiu exact cât prinde la oră, dar suta sigur o face în 2,6 secunde.


E jucăuş foc :



Nebun ca maică-sa, din păcate trebuie să-l învăţăm să nu muşte la fel, pentru că deja are tendinţe. O să-l ameninţ spunându-i : "Dacă mai muşti odată îl chem pe unchiu' Adi şi te degajează de nu te vezi!" :P


Şi bineînţeles curios din cale afară, că deh ... doar e pisic.





Stay tuned for more naughty tales, featuring Mitică ... oups ... Mozart (sorry :D).

7 comentarii:

Glory Box spunea...

II dulce foc! Motan spuneti ca e? Let the fun begin :)))

Ionut spunea...

Da motanel :D si chiar a inceput distractia ne alergam prin toata casa :)

Glory Box spunea...

Oh, dar eu ma refer la distractia legata de marcatul teritoriului :D

Ionut spunea...

Aici chiar nu am avut nici o problema sincer :), din prima seara s-a dus singur la ladita cu nisip :) e pisicul perfect :D

Glory Box spunea...

Oh, dar nu ma refer la urinat cuminte la ladita. Ma refer la marcat teritoriul, activitate pe care o sa o inceapa peste vreo 6 luni. Aia e distractia :D

Roxana Costea spunea...

Deci să vă trăiască... mă bucur că a nimerit pe mâini bune. Mai sunt 2 disponibili:D

Adrian Costea spunea...

misto jogodia