Here comes another one


***


***


***


***


***

4 comentarii:

Florin Costea spunea...

sa mi dai si mie link ul tau de pe dreams. adica pliiiiz. doaragdar@yahoo.com

Roxana Costea spunea...

poza 1: pizdă de scoică :)
poza 2: mişto, dar perfect centrată
poza 3: mişto efectul de desaturare, dar trebuia banca să o laşi saturată.. ar fi fost un efect mult mai bun, ca în pozele alea alb-negru care au un element roşu în ele, u know?
poza 4: mişto, dar nu trebuia să intre tot stavilococu' ăla în cadru.. trebuia să iei doar jumătate... eventual să bagi puţin zum :D. Şi Marceii ăia de acolo.. puteau să lipsească
poza 5: nu ştiu.. dar nu-mi transmite nici o emoţie...
poza 6: e o poză de pus într-un catalog cu scule de forat :)
Sper că nu te superi pe criticile mele... dar de pupincurişti tot o să ai parte pe parcurs.. de păreri sincere mai rar.

Ionut spunea...

Florin : Iti dau link degeaba mane pen' ca nu am nici o poza acceptata acolea :D

Roz: Sar'na de analiza :) , nu ma supara chiar ma bucura :D

PS1 : la banca nu aveam culoare singura culoare era magenta de jos, restul era gri pen' ca am incercat sa o las dar mi-am bagat picioarele :D

PS2 : Ma bucur ca iti place scoica, i-am tras vreo 15 poze, am cumparat-o de pe plaja de la un nene (5 lei , dar vezi sa nu afle toanca ) :P , daca vreti o imprumut cu 1 leu ora :))

Anna spunea...

Mi-e dor de mareee