Ignorance is bliss .

E mai uşor să ignori decât să te intereseze







6 comentarii:

Roxana Costea spunea...

prima îmi place cel mai mult. Reflectă ignoranţa cel mai mult.

Ionut spunea...

Am vrut ca pozele sa para ceva de genul "o ora din viata lui" . Oricum plutesc 5 min pt fiecare poza care iti place :D

Anonim spunea...

Stiu si catelul :) este cel care isi petrece viata pe Stefan cel Mare C-ta...
Ignoranta e si din partea lui, dupa cum observi nu prea baga in seama pe nimeni care nu e interesat de el... oricum dpmdv nu au ce cauta caini vagabonzi pe strazi... aceste animale nu ar trebui sa existe... sa nu intelegeti gresit, chiar imi plac cainii dar sunt situatii in care ei nu prea ma plac pe mine...
Mickey

Ionut spunea...

Pe Stefan cel Mare l-am gasit, chestia e ca nu prea ma intereseaza personalitatea lui( eu nu am avut nici o problema cu el), in schimb ma intereseaza ce sentiment reda fotografia ;) . Putea sa fie cel mai rau catel din lume, daca in fotografia facuta de mine plangea atunci starnea mila tuturor ;) .

Daca ma gandesc mai bine cred ca o sa ma fac PR pt caini vagabonzi.

Anonim spunea...

OMG, you are alive after all :D Howdy!

Ionut spunea...

Hehehey, what happened to your blog ???