Plesnit de noroc !

După ce mi-am frământat creieraşul cu soluţii pentru a putea rezolva problema chiriei, găsirea unui nou apartament cu un preţ decent, dacă se putea şi fără avans, în zona bună şi cu nişte proprietari înţelegători care nu m-ar fi frecat la cap toată ziua (ceva aproape imposibil de găsit) , mi-am adus aminte că m-am înscris în Programul "Locuinţe Tinere Pentru Ieftini" :P , aşa că Luni am intrat pe net şi am aruncat un ochi pe lista de repatizare, se pare că mi-a pus Dumnezeu mâna în cap astfel încât am primit numărul de repartizare 558, fiind încadrat în prima Etapă a programului :D . Am sărit în sus ca o minge de tenis şi am început să dau telefoane tuturor :)
Sabinei nu-i venea să creadă şi soarele parcă strălucea mai tare :)

Instantaneu aproape s-a rezolvat şi problema chiriei până în 2009 când se va finaliza construcţia primelor blocuri, o să ne mutăm cu încă un cuplu, prieteni foarte buni, împărţind chirie, întreţinere şi toate cele, poate reuşim să mai punem şi nişte bani deoparte cu ocazia asta ;)

Things are looking up for me :)

PS: În noul apartament nu am încă net, dar o să rezolv problema, o să mă mut de la 1 Iunie aşa că să nu vă supăraţi pe little old me dacă o să iau o pauză mai îndelungată de la blogging :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

ce bine ca ai gasit ceva pe gustul tau ...si pe gustul asta => $...cat de cat....hugs are needed...

Ionut spunea...

Thanx for the hugs, I'm sending some back your way :)

Adrian Costea spunea...

te rog io, nu te bucura prea tare. Fii sceptic chiar si cu nepotii tai ca asa nu se face inima neagra sub unghii de suparare. (doamne-fereste, ca nu vreau sa vb cu pacat)

Ionut spunea...

Asa e, ai dreptate, oricum a trecut perioada de extaz, acum incep sa ma pregatesc pt agonie, daca va veni ;)