Horny Motherf*****s


S-a ales praful de respect, ruşine şi timiditate ... pe vremea mea măi taică aveam mai mult bun simţ, cel puţin aşteptam să se întunece afară, apoi ne călăream pe bănci prin parc.
Nowadays ... pfff , nu mai contează dacă o femeie şi-a scos copii la plimbare, o mamaie îşi relaxează oscioarele sau muncitorii îşi plimbă buldozerele pe spaţiul verde ... tot ce contează e frecuşul blug/blug ;) .

Într-o zi când am zburat din salcie, având un pic de timp liber, am dat o fugă până în parcul de lângă gară (nu ştiu cum îi zice) să trag neşte poze. Personajele noastre erau pe o băncuţă, lângă încă un cuplu cu o medie de vârstă de 14 ani şi o femeie care era cu progeniturile la aer, îmbârligându-se ca nişte viermişori în sezonul împerecherii. De menţionat că era ora 16:15 într-o zi călduroasă şi însorită cum numai în Constanţa poate fi.
Le-am făcut 2 poze pe şestanche aşea şi am fugit la treaba mea, după 30 de min erau tot acolo, cu poziţiile schimbate dar încercând lucruri/poziţii noi, sărutându-se de parcă ar fi venit apocalipsa şi ar fi vrut să rămână aşa în eternitate.

M-am gândit la 2 motivaţii pe care le-ar fi putut avea cei doi guguştiuci : 1. dorinţa era prea de nestăvilit; 2. băiatul vroia să-i arate amicului de pe banca alăturată că gagica lui “puts out” mai repede decât a lui.










6 comentarii:

Roxana Costea spunea...

băăăi paparazzo, lasă ciutanii să se frece.. ce.. în tine nu urlau hormonii la 14 ani? Iete la el babalâcu'. Cum s-a însurat cum începe cu "pe vremea mea, taică". Nu ştii ce e aia foame, înseamnă :)
Glumesc... multe le fac adolescenţii în ziua de azi, şi noi nu făceam pe vremuri. S-au schimbat principii, tradiţii, mentalităţi. Cât despre skin... nu poţi să adaugi haştemeleuri.. eu d-aia nu l-am lăsat.. suck, huh?

Ionut spunea...

Breee , am zis ca pe vremea mea asteptam sa apuna soarele inainte de frecush :D .

Ce html-uri , adica link-uri ???

Roxana Costea spunea...

nu, adică de exemplu cutiuţa aia muzicală

Ionut spunea...

Aaaa, cam naspa , dar momentan imi place destul de mult incat sa il mai pastrez :D

Anonim spunea...

E urat, n-am ce spune. Si eu am avut prietena la 16 ani, si eu am mers prin parc, si eu o sarutam, dar nu ma calaream in felul asta, mai ales la ora asta.. Ghici, acum am 18 ani, dar bunul simt nu mi-a disparut.

Anonim spunea...

Nu există nimic care să interzică aşa ceva. E viaţa lor, fac ce vor cu ea.
Aici doar bunul simţ intervine.