What I’ve been doing

Păi ... ce să fac ... am făcut ceva poze :

Am îngheţat de frig cu Florin pe malul mării încercând să imortalizăm cât de mult puteam din vântul de afară ... până la urmă ne-am ales cu 2-3 poze bune, iar restul experienţă şi ceva mai slabuţ care se rezolvă cu neşte ceaiuri fierbinţi.



Altfel totul a decurs frumos, pe lângă bărcuţe abandonate şi căţei speriaţi de valuri, marea a fost pe cât de ospitalieră posibil cu nişte paparazzi care i-au tras-o în poză fără ca ea să semneze vreun model release ;) .




În final am ajuns acasă, ne-am pus bocancii sub sobă la uscat, am pus ţuica la fiert şi am sărbătorit faptul că nici unul din noi nu avea semne de pneumonie ... încă .

De Luni ... iar în salcie, cu voioşie, mânecile suflecate şi cu un chef de contabilitate analitică de am uitat de orice fotografie.

Până la următorul articol vă las să discutaţi cu Lisa (are o viziune destul de morbidă asupra vieţii, dar în rest e de gaşcă) :



3 comentarii:

Roxana Costea spunea...

toate fotografiile sunt mişto, mai puţin cea colorată cu barca pe mijloc, care este poză. Ai încadrat-o ca dracu... ai tăiat din vârful bărcii şi din cel al rămpii, şi ai încadrat-o fix pe mijloc, ca la pozar. "Este" neşte reguli de fotografiat, cum ar fi aceea că subiectul pozei nu trebuie să se afle NICIODATĂ în MIJLOCUL fotografiei, căci altfel se cheamă poză. Se împarte lăţimea şi lungimea cadranului în trei făşii egale, iar unde se intersectează liniile trebuie să fie subiectul... Adică în unul din cele 4 puncte de intersecţie rezultate. Dacă nu ai înţeles nimic, nu contează, că-ţi iegsplic şi laiv. Pe restul le nimerişi.. nu ştiu cum :). Nu mă iau de tehnicalitate.. iso etc.. acolo te ia în primire Igoru'. A... şi poza cu căţelul e POZĂ. :) chiar dacă e scump foc.

Ionut spunea...

Stiu, aia cu barca am pus-o pentru valuri :D , si sa vad ce reactie scot :P , celelalte le-am facut asa tinand cont de faza cu centrul pozei latime lungime si alte alea dupa cum mi-a spus Igoru :D .
Iar cea cu Lisa e pusa doar pt ea :) nu prea statea intr/un loc si de aia am prins-o asa :D:D:D

Florin Costea spunea...

un singur lucru am de spus. N-a fost tuica, a fost bere sa-ti traiasca. Pozele sunt misto pt ca mai mult decat orice 'are' valoare sentimentala. A, si sa te duci sa pozezi si blocurile alea in constructie dar mai repede pana nu le termina si le bloguiesti pana nu te alerg prin Pescarie data viitoare. Tzuica o aduc eu ca am una uitata prin debara de anul trecut de cand am tinut o petrecere si ne-au furat sigurantza de la apartament ...dar asta e o alta poveste. Tine-o tot asha. Pace!