It's about time


Era si cazul sa-mi las amprentele pe niste taste in scopuri creative ... asa ca m-am apucat iarasi de blogareala.
So ... here I am ... Ta daaaa !!!
Mare lucru nu s-a intamplat cat am fost absent, doar o criza financiara, un razboi si niscaiva alegeri. Despre ele s-a vorbit prea mult asa ca o sa incerc sa le ignor.

Am schimbat look-ul blogului si ma simt pregatit sa imortalizez, cat o fi disponibil blogspotul, articolele mele.

** Al dracului de frig **

Crapa pietrele copii, a venit gerul peste noi si au inceput sa infloreasca geamurile si lentilele de contact. In fiecare dimineata imi caut manusile de frica sa nu-mi crape cadranul ceasului cand ies afara. Dau cu grebla pe parbriz si intarzii cate 10 minute la fiecare intalnire.
Cica atunci cand dardai de frig de fapt corpul tau incearca sa genereze caldura, in cazul asta se pare ca al meu corpusor nu e in stare sa genereze caldura nici cat o ceapa degerata. Dardai de la iesirea din scara pana la masina si inca vreo 5 minute pana se incalzeste motorul cat de cat. In orice caz, daca nu e trafic, tot inghetat bocna ajung la destinatie.

Cred ca iarna e anotimpul cel mai neprielnic starii de spirit a barbatilor. Pai cum sa nu fii deprimat, indoielnic in privinta barbatiei tale, dezamagit si melancolic atata timp cat iti cauti "fluierul" o juma' de ora la wc. Am si racit un pic asa ca ma "picur" din 30 in 30 de minute, imagineaza-ti cum e sa faci pe tine in ultimul hal si sa indesi o mana degerata in pantaloni cautand speranta !? E naspa crede-ma pe cuvant. Acum sa nu ma intelegi gresit, cand e cald si bine nu mai stie pe unde sa iasa pe afara, se zvarcoleste ca o gaina decapitata ... insa la frig ... pfff parca incearca sa se ascunda, de parca mana mea ar fi vreun monstru care vrea s-o rapeasca si sa o vand bucata cu bucata in Botswana pe 5-6000 de "pula".

Ei... hai sa zicem ca trecem peste asta si ne binedispunem ... vine si caldura, ne dau rusii gaz si ne vedem la vara pe plaja cu gaini in chiloti, dar ce ne facem cu invazia manelelor pe toate posturile tv? Am eu o solutie : gaseste-ti alta tara ;) .

2 comentarii:

Roxana Costea spunea...

ooo look at the pretty flowers...
Ai început bine anul blogăresc.. cu un articol despre puţa ta :))))
Nu pot decât să mă gândesc cu nerăbdare la următorul articol... oare ce organ va fi bârfit?
Un sfat.... freacă şi tu palmele înainte să ţi le bagi în pantaloni... şi dacă e bine.. poţi să continui cu frecatul şi acolo :))) până se încălzeşte

Ionut spunea...

:)) Am incercat deja, nu prea functioneaza, poate sa incerc cu mainile altcuiva ? :P