5 major turn-offs (for guys) .



5 lucruri pe care nu ar dori sa le auda nici un barbat in timp ce face sex, dupa parerea mea (una din ele am patit-o si eu , dar nu va spun care si cand ) :P.
Sa purcedem :

1. Aprinderea unei brichete (atunci cand te pregateai sa finalizezi cu artificii si urale de maretie) ;
2. " O ce bine e .... Mihai.....oups :D George . Ma gandeam la tata, scuze :) "
3. Pe Cabral luandu-i interviu unui travestit.
4. " Hai ... fi barbat! " - wtf dar ce sunt acum? oaie?
5. Sa o auzi cascand chiar daca nu se uita la gagiul din articolul Roxanei :)

La ce NU se asteapta o femeie ?

* Sa ii spui ca te doare capul;
* Sa mimezi orgasmul;
* Sa aiba orgasm multiplu de fiecare data;
* Sa nu ii propui sa faceti un menage-a-trois;
* Sa schimbi cearceaful dupa ce il umpli de traspiratie.

Mai sunt o gramada dar vreau sa las si alte minti sa se descarce, hai ... la treaba ;)

PS: probabil ca nu sunt originale, dar nu m-am inspirat de nicaieri in articolul asta, nu sunt adeptul copi-peist decat atunci cand merita cu adevarat :)

3 comentarii:

Roxana Costea spunea...

care gagiu, din care articol? sau nu e vb de mine? Am barbati plictisitori in articole?! Observ ca ai despartit tagurile cu virgula. Foarte bine. Ce am invatat astazi?:)

Ionut spunea...

Ala care te face sa casti fata, cel de pe youtube :)

Da ... astazi am invatat ca ... in fiecare zi poti invata cate ceva nou despre blogging :P

Roxana Costea spunea...

da... nu-ti intra creierul in relache. Cica e un tratament bun anti-screlozare:)