Daca n-ar fi fost nu am fi avut pe cine injura.



Decat sa ai bunuri in proprietate mai bine vorbesti la telefon public si te misti cu transportul in comun , dar dupa un timp iti dai seama ca pe unde te prind astia te taxeaza ;)
Prin cate trece un om pt a-si inmatricula autoturismul in Romania ...... nu stiu decat cei care au trecut prin asta fara firme care se ocupa de totul pt ei.
In ultimul moment din ultima clipa si penultimul strop de nisip din clepsidra am reusit sa depun dosarul de inmatriculare pe care l-am intocmit cu multa sudoare si chitante platite de la xerox la trezorerie si alte denumiri statale care ar fi putut sta sub acelasi acoperis, dar apoi ar fi fost totul prea simplu si asa ceva nu poate exista in Romanica. Dupa sute de kilometrii si milioane platite pt a intocmi dosarul ma uitam la politistul de serviciu cu speranta ca nu va avea nimic de obiectat, ca nu voi mai avea de alergat si mai ales de platit.... pt ca dupa ce mi-am dat sufletul o saptamana intreaga sistemul romanesc ma facuse sa ma simt ca un infractor..... in momentul in care priveam "organul" analizand dosarul ma simteam de parca as fi furat masina si ma rugam sa nu ma prinda, deodata te trezesti ca ai devenit infractor doar prin 2 vorbe in dispret si 3 priviri de superioritate. Cand am iesit de acolo si totul era in regula, in loc sa ii injur si sa fiu multumit ca s-a terminat totul cu bine , n-am putut sa ma abtin sa nu gandesc " Ha fraierilor ca nu m-ati prins nici de data asta" cand in realitate eu eram un amarat din musuroiul de amarati care misuna in jurul sediului de politie.
Probabil ca e o tactica si asta, oare la Academia de Politie se predau cursuri de ingamfare si li se spune stundetilor ca " totul e in atitudine, daca dai impresia ca stii mai multe nu se prinde nimeni ca nu stii nimic" ;) si iata cum sistemul ne pune sub papucul unor incompetenti si ne rugam de presedinti sa schimbe ceva cand primul lucru care ar trebui schimbat este coeficientul de inteligenta al absolventilor de academii si facultati.
Distractie Placuta !

Niciun comentariu: