Nuclear fuckin' holocaust



Unul din cei mai rationali comici americani, aducandu-si aminte de training-urile pt protectia impotriva bombei nucleare.
"So the best way to protect myself from a fire fuck ball is to hide under a wooden desk? "

Un comentariu:

Alina spunea...

Apropo de comicarii, o sa incerc si eu sa explic cum se pune bannerul cu Teo Peter :) M-am chinuit si eu sa aflu codul html, dar dupa aia am aflat ca cica nu e cod, iti salvezi bannerul in calculator ca .jpg, apoi o adaugi tot ca poza in blog. O sa-ti apara varianta pozei in html; ii dai pe optiunea "Scrieti", ca si cum ai adauga un text normal la blog. acum o sa-ti apara bannerul in fereastra. Dai click stanga pe banner, sa ti-l selecteze si dupa aia adaugi linkul petitiei (sau care link vrei) de la butonelul ala care arata o za de lant. Asa cred ca ar trebui sa mearga. Adica sigur merge,dar nu stiu daca am explicat ca lumea:) Da-mi de stire daca a iesit :)