Imi pare rau!


* Imi pare rau ca inca nu sunt destul de matur precum as vrea sa fiu si inca gresesc ca un copil de 5 ani;
* Imi pare rau ca nu iau lucrurile destul de in serios precum ar trebui;
* Imi pare rau pentru ce spun si ce fac fara a ma gandi de 2 ori inainte;
* Imi pare rau ca te-am suparat;
* Imi pare rau ca nu te uiti la mine cum te uitai ieri;
* Imi pare rau nu sunt destul de puternic incat sa-mi las complexele la o parte si sa stau mandru privind spre viitor;
* Imi pare rau ca n-am destula incredere in mine;
* Imi pare rau ca nu am privit idioteniile mele si din alt punct de vedere pentru a vedea cum arata din exterior.

Sunt fericit :

* Cand imi zambesti;
* Cand ma certi ca nu m-am imbracat destul de gros;
* Cand ma trezesti dimineata;
* Pt. ca vezi in mine lucruri mai frumoase decat vad cand ma uit in oglinda;
* Pt. ca n-as putea trai fara tine;
* Pt. ca mi-as da viata intr-o clipa pentru tine;
* Pt. ca esti langa mine;
* Ca mi-ai dat cu ceai de musetel pe buze;
* Ca esti singura care ma face plutesc doar printr-o imbratisare.

Te iubesc!

4 comentarii:

Roxana Costea spunea...

oooo, that's so sweeeeet.
Un barbat adevarat care recunoaste ca este nimic fara femeia lui :). Sunt de acord cu tine. Dar, sa-ti spun un secret, este reciproc si pt femei. Sssst sa nu spui la nimeni, da?

Adrian Costea spunea...

De ce ti-a dat cu ceai pe la buze, mah? N-ai avut bani de toata cana?

Ionut spunea...

Era cand eram inca "amici" iar eu aveam buzele umflate de la o alergie, reactie la soare sau nus ce naiba, iar ea imi "oblojea" ranile :D

Vera spunea...

ai cam facut-o de oaie in ziua aia,nu? ca altfel nu faceai tu asa declaratii!:P