Cireasa din varful corcodusului.



Stau in fiecare zi de la 9 la 17 in corcodusul meu din fier si sticla si imi vine sa ma urc in varf si sa astept pescarusii sa vina si sa-mi ciuguleasca cireasa de demnitate care mi-a mai ramas pe undeva pe sub camasa.

De ce creanga mea nu ma enervez si ma duc sa fac un curs de actorie in speranta ca o sa numar petele de sange de pe cearceafurile cucoanei Maria de la Pensiune, sa arunc preoti de la balcon gandindu-ma ca o sa zboare sau sa imbrac haine de femeie intruchipand travestitul din ultima telenovela de pe Acasa.

Adevarul e ca m-as vedea urland pe Zero Tv :" Senzational luuumeeee, aseara mi-am bagat degetul in cur si nu mirosea a trandafiri (fuck) ". Sa-l chem pe nea' Pruteanu la mine in "senzatie" si sa folosesc cuvinte de genul "almanahe, hahalera" doar ca sa prind in direct cascada de sudoare de pe fruntea mult prea inteleapta a domnului profesor.

In schimb mi-am facut blog ca sa pot arunca prin degete gandurile unei termite care nu si-a gasit copacul potrivit inca.

4 comentarii:

Roxana Costea spunea...

Deci (ca asa se incepe o propozitie, bah), in primu' rand eu as fi numit blogul asta al tau a penis for your thoughs. E mult mai misto si l-ar fi gasit si indienii labagii care cauta penis pe google. Iar cat despre corcodusul tau care face cireshe... acesta te-ar face pe tine porcushorul isteric (da chiar... nu se mai fac bancuri cu porcushorul isteric? sunt super tari). Uite ca ti-am dezvirginat la comentarii si articolu' asta. Spor la scris, ca ai laba pt asa ceva:)

Ionut spunea...

:)) mc mc :P, nu stiu cum ai reusit sa pui primul comment ca se bat baietii astia la intrare sa-mi lase commenturi, hai ca ai fost norocoasa :).
Idee buna cu "penis-ul" dar nu vreau sa ma vand asa de repede :P

Roxana Costea spunea...

Auzi.. dar unde ai gasit poza aia? ca cin' te vede zice ca esti americanean. Ceva cu steagul Romanicii noastre nu aveai? sau macar cu (h)UE?

Ionut spunea...

E si al Romaniei pe acolo doar ca n-a iesit in poza:D

PS: hai ca ti-am mai intrat in gratii cu postul asta :P :X