il stii pe Johny?

Sa va fereasca Dumnezeu de prosti, am ajuns la concluzia asta intr-o zi cu ploaie. Singurul lucru pe care trebuie sa-l faca un sofer in trafic este sa se fereasca de idioti, asta e tot, nu e greu nu ?
Cum sa ma feresc cand (aprox acum 1 an) il vad pe personajul nostru principal (hai sa-i spunem Gogu) la volanul unui papuc, ruland pe asfaltul ud ca la Paris Dakar si facand manevre pe care saraca Dacie cu greu le intelegea... .L-am lasat sa treaca " Dute-n **** mea, sa te duci! ". Bineinteles ca la semaforul apropiat el era oprit pe prima banda calculandu-si acrobatiile pe care le va face pt a ajunge primul intr-o cursa de 1 persoana. Mi-am vazut de drum linistit si am mers lin si usurel ca doar ploua afara.... ajung la o trecere de pietoni in fata careia mai erau oprite 3 masini, franez usor, opresc si ma uit in oglinda retrovizoare numai sa-l vad pe Gogu al meu cum facea un triplu salt cu surub intors printre masinile ce ocupau spatiul atat de pretios lui pe bulevard. Ma tot uitam si asteptam sa intre pe banda cealalta pt ca de oprit nu vedeam sa aiba de gand... de unde, prima era ocupata si al meu venea ca vijelia peste mine, am calcat frana, m-am tinut bine de volan si am asteptat inevitabilul. Calca intr-un final Gogu frana dar Surprise! asfaltul era ud, si intra dobitocul in mine atat de tare incat ma arunca in Dacia din fata iar pe aceasta o impinge intr-un jeep din fata acestuia. Cobor din masina "F***-ti mo**ii m**ii de cacat , bagami-as **** in tine de idiot, unde p***a m**ii te uiti? " , a pus capul in pamant si a tacut, ce sa mai zic... :

Eu - Ai asigurare ?
El - Aaaa, da am .
Eu - Bine hai trage masina pe trotuar si treci la mine ca mergem la politie.

Si am plecaaaat, asa incepe o minunata zi de toamna. Ajungem la politie eu, Gogu si soferul Daciei pt ca cel cu Jeep-ul nici nu s-a obosit sa-si stearga bara si a plecat la treaba lui.
Completam noi constatarile alea acolo ... si-l vedem pe Gogu ca s-a impotmolit .

Eu - Ce ai mah ? Completeaza acolo! -si cand s-a uitat la mine am observat ca se uita doar cu un ochi, celelalt ramase holbat la hartie . ( Cine le da carnetul astora MA ???)
El- Pai ... sa vezi ca e masina de la firma si nu am actele la mine .
Eu- Suna la firma si spune-le sa-ti aduca actele !

Vine cineva cu actele ... se pune iar pe completat .... dar ce sa vezi nu avea asigurare Bou' .
Eu - Suna-l pe seful tau si spune-i sa aduca asigurarea
El - Pai l-am sunat si a zis ca masina e cumparata de la cineva dar nu s-au facut actele inca si nu are asigurare .
Eu- ********************************************************* de rahat ! Pai si de ce iesi cu masina pe sosea si conduci ca un handicapat ?!!!!!
Pana la urma l-am lasat in pace ... am inceput sa dau telefoane si eu si omul cu Dacia ... sa gasim o solutie sa-l scapam pe retardat de amenzi ca sa nu fim nevoiti sa-l dam in judecata pt reparatii.
Intr-un final apare si solutia : el avea o masina acasa (lovita in acelasi loc ca si Dacia pe care o conducea, pfff ce coincidenta) la care avea asigurare, soferul pagubit cu Dacia cunostea pe cineva la Politie ;) shht nu spuneti la nimeni. Asa ca am mers la dihanie acasa si am facut poze masinii asigurate. Am mers la Dl Militian si i-am aratat pozele am completat constatarile si am iesit afara.

Stateam cu un prieten de vorba si imi aprindeam a 17-a tigare din dimineata aia ... cand ... cine se baga in seama ? Goguuuu :)
El- Voi pe unde stati?
Eu- Pai prietenul in Km. 4-5 , eu in Tomis 3 .
El - Aaaaaaa, stai in Tomis 3 ? Auzi? Il cunosti pe Johny? Sta la etajul 3 ?
Eu- ????????????????????????????????????????????? ( am incercat sa ma mentin cat de calm posibil)
Eu - DE UNDE P**A MEA SA-L STIU EU PE JOHNY DE LA 3 MAH? SUNT ZECI DE BLOCURI IN TOMIS 3 , ESTI RETARDAT ? ... si liniste.

Si astfel mi-am tinut masina 1 luna si jumatate in service si l-am tinut minte pe "Gogu" cu ochiul lui jucaus si cu prieteni pe nume Johny prin toate cartierele.




5 comentarii:

Roxana Costea spunea...

pai stai ca nu inteleg.. la ultima replica din ultimul dialog el te-a intrebat pe tine daca esti retardat, sau tu pe el? Oricum... sunt cazuri si mai frustrante decat ce ti s-a intamplat tie. Constanta e un mic Bucuresti.

Ionut spunea...

Mdea a fost un typo, nu am observat , eu il intrebam :), oricum dialogurile sunt reproduse exact. Nu o sa uit asa de usor, m-am enervat si in timp de scriam naibii :), de aici si greseala :)

Glory Box spunea...

Haide, bai, Ionut, nu-l cunosti tu pe Johny? Daca ma gandesc putin, ai putea fi chiar tu :) Ne duci cu presu' aici, nu-i frumos :)

Ionut spunea...

Aoleo la cati nervi am avut mi-as fi dorit sa fie nascocire :)

Adrian Costea spunea...

ce era de greu sa-l pocnesti, bre? ia arata-mi-l. Care din astia e?