1 Aprilie

Ziua perfecta pentru a putea spune cuiva, mai ales daca e de sex feminin, : "Ha, I'm just fuckin' with you :) " , asa ca profitati baieti ca trece repede ocazia.
Abia astept stirile de la 19:00 sa vad romanii cum ii trag scara de la avion lui DalabaBush (cum ii zice bunica-mea) razand cu totii : April Foooooool's :)) .
O sa apara Basescu si o sa ne spuna ca o sa traim bine ;) , Tariceanu o sa se urce pe motocicleta spre amuzamentul nostru iar Becali nu o sa spuna "Dumnezeu tine cu mine" .
Astept sa rad dar trece timpul si eu inca imi plang de mila in corcodus... astept sa vina patronul livezii sa-mi spuna :"Ti-am marit salariu' ... pff pacaleala fraiere!" macar o sa am motiv de ras cand ma uit la el intins pe podea inconstient pt 30 de min :P
Noroc cu pretenii de blog ca imi mai descretesc fata cu articolele lor, ca altfel ma dezbracam si alergam pe scari urland "Paste fericit curvelor!!!!! " , numai ca sa nu ma plictisesc .
Oricum deja mi-am suflat mucii pe 2 masini, am pus Picatura pe scaunele colegilor si am rupt o cheie in usa de la intrare ... mai sunt multe de facut dar am inceput cu dreptul ;)

5 comentarii:

Roxana Costea spunea...

wow.. deja ai făcut toate cheştiile ălea? Ce mişto e să scrii cu diacritice..
Eu nu am păcălicit pe nimerea :( Dar nici păcălită nu am fost. Am găsit un tool caşto.. ţi-l spun mai încolo.

Roxana Costea spunea...

pi.es. mijto noua interfaţă

Ionut spunea...

Sar'na ;) vb pe mess :)

Glory Box spunea...

Uite ca pe mine a reusit sa ma pacaleasca seful ieri. Dupa ce am tras toata ziua sa iasa bine un proiect si uitasem cu desavarsire de 1 Aprilie (desi tot biroul alaturat vuia de hohote (inca puteti intra pe www.mbdragan.com sa vedeti de ce), intra Mihai la mine in birou cu o figura serioasa si imi spune ca clientul x, beneficiarul proiectului care imi scosese deja nervii si mi-i intinsese prin tot biroul, a sunat si vrea toti banii inapoi ca nu mai vrea sa lucreze cu noi. Am reusit sa rad dupa, dar n-a fost asa usor :)

Ionut spunea...

Cool :)), asa mai da sef :)