Raindrops


Am cazut într-o stare de tot rahatul ... afară întunecat, în corcoduş o lumină slabă de-ţi vine sa hibernezi până la salariu, ploaia vine uşor şi încet peste praful de pe bloguri şi totul devine anost.

Probabil am râs prea mult aseară la canastă, iar acum trebuie să recuperez prin nervi şi pleoştirea feţei. Când mă îndreptam spre corcoduş azi dimineaţă, îmi venea să opresc să cumpăr un fierăstrău şi să mă apuc de treabă, dar mi-a fost distrasă atenţia de ploaia maruntă care îmi umplea parbrizul şi care parcă îmi masa rinichii cu îndemânarea unui pensionar beat, bolnav de Parkinson. M-am tot plimbat pe "bloage" încercând sa scot un zâmbet de la faţa asta ..... useless.

Peste tot numai puţe care se plâng de faptul că toată lumea râde, numai ei nu ... , păsărici care zâmbesc numai pt a face în ciudă baieţilor tocmai amintiţi, analişti politici, copi-peistuitori şi rating hunters.

Mă enervează "acneeiştii" care se cred amuzanţi doar pentru că sunt dibaci în "copi-peist".Vrei să mă faci să râd cu adevărat?!!! Pune mâna şi tastează o replică a ta, a cuiva apropriat ţie ... ceva ce-ţi debitează mintea în momentul ăsta .... shit like that ... nu mai da vorba din blog în blog până când râde cineva la tine, sau de tine. Chiar ţii neapărat să rămâi la copy paste ? Atunci pune-ţi amprenta pe varianta ta, dacă mă faci să râd, înainte să văd video-ul/să citesc bancul, atunci meriţi tot respectul şi un locşor în blogroll.

Spuneam ca nu suntem originali deloc, tot timpul de plângem de căte ceva ... se pare că nu sunt cu nimic diferit, dar cel puţin încerc :) şi de fiecare dată argumentez asupra stării respective :P

Da ..., mă plâng dar nu de soarta mea şi nici intenţionat ... ploaia e de vină.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ufff, ploaia asta... Bine că a ieşit din mine ca să cadă pe toată capitala :))

Anonim spunea...

Traducere: reuşise să mă ameţească, da i-a trecut :))