Barbut in parcare...

Când am coborât din maşină azi dimineaţă, la poalele corcoduşului, m-a acostat o domnişoară care semăna foarte mult cu cea din imagine. Se uita la mine cu ochii ei mari si negri, mă analiza, a observat că nu o bag în seamă si a spus :
- Nu-mi dai şi mie 1.000 de lei nene?
Am încuiat maşina şi vroiam să plec ... dar din nu ştiu ce motiv m-am răzgândit... m-am săturat să le tot dau ştiind că îi aşteaptă burtoşii şi jarlele acasă, să vadă caţi bani au strâns azi stând pe bucile alea păroase şi trimiţând copii la "produs".
M-am întors la ea şi am întrebat-o "Eşti sigură că doar 1.000 de lei vrei?" .
Mi-a răspuns rapid şi fără să ezite :
- Păi oricum fac o grămadă până la intrare în Kaufland.
I-am dat 5.000 şi am plecat ... "Auzi nene? Ştii că io ştiu să joc rişca şi barbut?".
"Nu ştiam :). Vezi că nu-i bine să joci pe bani." moralist cum mă ştiţi :P .
- Le iau banii la toţi copii din parcare :D . Dar doar rişca joc, barbut nu joc.

Gândindu-mă că nu-i bine să joci barbut şi tot felul de chestii pe care le-ar fi spus şi unul de 60 de ani, m-am trezit aproape să o provoc la "una mică" , oricum cred că avea mai mulţi bani decât mine. M-am retras în colţul meu şi mă pregăteam să scot zarurile din torpedou când a venit jegoasa aia de conştiinţă şi mi-a tras o scândură peste ochi ... când m-am trezit din comă, m-am apropiat de ea şi i-am spus : "Vezi că nu e bine să joci barbut, la un moment dat rămâi fără noroc şi în acelaşi timp fără bani în buzunar :) ", vorbeam din proprie experienţă :D .

S-a depărtat, am plecat şi eu spre birou ... dezamăgit că nu mi-am luat cei 5.000 înapoi prin anii de experienţă în mişcarea mâinii stângi :P , dar a strigat după mine :

- Stai liniştit nene! Nu o să joc barbut ... că numai băieţii dau din mână aşa !!! (m-am liniştit, am mai salvat un copil de la drogul barbutului astăzi ... My work here is done! )

2 comentarii:

Roxana Costea spunea...

da' rişca cum se joacă? Scuzată-mi fie cacofonia.

Ionut spunea...

Nu mai tin minte, n-aveam timp sa iau lectii dar oricum si aia e pe bani ::)