On the verge of a nervous breakdown


Sunt incojurat de iditoti!!! In curand o sa clachez si o sa procedez la fel ca Michael Douglas in Falling Down, sa iau macar o bata si sa pocesc cateva fete de retardati care s-au trezit peste noapte in mertzanul lui tata si se cred regii soselelor.
Stau si inghit aiurelile unui taran care daca a citit o lege acum se crede buricul pamantului si se ia la cearta pe chestii care lui ii par logice . Inainte isi vedea lungul nasului si tacea in plm din gura, acum stau in fiecare zi si il ascult cum suge acadeaua doar ca sa aiba ce sa molfaie. Il vedeti in fiecare zi pe strada, la volan, in autobuz incercand sa agate vreo tipa fara sa se uite in oglinda inainte.
Mai dau de niste copaci care se baga in seama din senin si nu se gandesc ca raspunsul meu ar putea fi un pumn in fata aia de oligofren. Stai in banca ta cacatule, nu te baga unde nu-ti fierbe oala pt ca nu stii peste cine dai .
M-am saturat de rahati cu ochi care in spatele tastaturii sunt zei iar daca intru peste ei in casa isi schimba instantaneu 3 perechi de chiloti. M-am saturat de "super soferi" care au impresia ca nu o sa pateasca nimic niciodata, care ma fac pe mine sa ii feresc si pe care ii vezi la ProTv incercand sa fie "una cu copacul".
M-am saturat de putze care stiu sa injure atata timp cat exista o distanta sigura intre el si "injurat" .
Incep sa-mi pierd rabdarea, mai ales in trafic. Daca 30 de oameni stau la coada linistiti, cine te crezi trogloditule sa te bagi tu in fata tuturor si sa blochezi traficul, as vrea sa vad cate basini mai ai in cap cand o sa te trezesti cu bucati de parbriz in ochi si o bata in falca.
Ma gandesc cu placere la "norocosul" care o sa ma calce pe nervi cand o sa plec de la birou astazi.

5 comentarii:

Roxana Costea spunea...

ma uit la articolu' tau si imi zic: inca un sofer frustrat. O sa ajungem sa ne incadram in doar doua categorii: soferi prosti si soferi frustrati. Eu zic ca e cazul sa pui in aplicare lista de injuraturi pe care ti-o dadeam la mine pe blog.

Ionut spunea...

Nu cred ca sunt frustrat, doar simteam nevoia sa ma descarc :)

Roxana Costea spunea...

pai asa fac frustratii, mai:)

Ionut spunea...

Da dar eu ma descarc tastand, nu alergand cu Dacia prin orash incercand sa demostrez tuturor ca nu masina face soferul, ci invers :D, descarcandu-ma pe inocentii care s-au nimerit sa fie in trafic la momentul ala :D

Roxana Costea spunea...

te răzbuni pe nevinovaţii cei doi vizitatori ai blogului tău?:))))