La Sfinţeşti să trăieşti !

Anul acesta, Iepuraşul mi-a adus, în afară de neşte şosete şi chiloţi :), o plimbare la Sfinţeşti, jud. Teleorman, locul unde se termină Internetul, televiziunea prin cablu şi apa potabilă.

Urmează dovezile :P , poze cu drumul şi prieteniile pe care le-am legat pe acolea :) :

The Board Room >





The Chairman > Fluturaş





PR Department >











The Stock Holders >












Advertising Department >







Şedinţa a luat sfârşit în momentul în care vecinul a început să-şi spele maşina pe ritmul muzicii lui Vali Vijelie ...


În drum spre casă am trecut prin comuna Buzescu unde lumea trăia în corturi, case de chirpici şi paie, iar Guţă şi Adrian ză Uandăr erau sponsorizaţi de către UNICEF :


















În drum spre casă totul a revenit la normal >





There's no place like home
.


Click to enlarge.

8 comentarii:

Adrian Costea spunea...

mda - odata avea valoare expresia "mica tiganiada"

Roxana Costea spunea...

ptiu, Costeluş, mă dezamăgeşti. Trebuiau puţin prelucrate pozele.. nu ai văzut că sunt cam întunecate? Şi poza cu bunicuţa care dădea de supt la capră ai ratat-o... încadrare dezastruoasă. Ai tăiat capu' femeii şi toată aglomeraţia pozei este în jumătatea din stânga. Pei aveam "pretendenţii" de la tine, tinere. Iaaa să nu se mai "implânte", da? Mai disecă tutorialele alea de you suck at photoshop.

Roxana Costea spunea...

Am uitat să menţionez că pozele aveau un mare potenţial, pentru că într-adevăr cadrele sunt bune, dar ai ratat la tehnică:(

Ionut spunea...

- N-am vrut sa le prelucrez pt ca am vrut sa le vedeti cum le-am vazut eu, daca o sa fac poze pt wallpaper , atunci le prelucrez.
- Am poza in care e prinsa si babutza dar n-am vrut sa o pun pentru a accentua iedutzul si biberonul ;)
- Am o gramada de poze si probabil unele cadre sunt perfecte dar nu am vrut sa pun totul pe tava .

Anonim spunea...

UF, Roxy asta ! Mereu are ceva de criticat.

Anonim spunea...

sory man, dar roxana are dreptate. Sunt fotografii care au nevoie de prelucrare tocmai din pricina de impact:). And do not wory, we all suck at photoshop!!! Incerarile ne fac mai meseriasi.Si chiar daca 'mica tiganiada' este cam de domeniul trecutului intotdeauna sunt romantici incurabili si plangaciosi - ca mine - gata sa umple o batista de muci la vizionarea lor. Unele fotografii sunt marfa cu/fara prelucrare.

Florin Costea spunea...

eueram mai sus

Anonim spunea...

pozele astea nu sunt din sfintesti...cine le-a pus e un dobitoc....sunt poze din buzescu si poza in care masinile formeaza o coloana este facut intre alexandria -bucuresti.asa ca eshti un lache