Leapsa 8 ganduri

Primita de la Ancutza, mai mult fortata de imprejurari :)) ma simt nevoit sa o dau mai departe, asta ca sa pot face parte dintr-o semi-democratie de care nu ma plictisesc :)
8 lucruri care imi trec prin cap "right now" care va sa zica :

1. Oare mai trebuie sa am multa rabdare?

2. O sa pun vreodata vreun articol bun pe blog?

3. Chiar conteaza asa de mult parerea altora?

4. Crap, iar trebuie sa ma duc la wc.

5. Am prea putine pt atat de multe griji.

6. Am prea multe pt a nu zambi :)

7. Nimic interesant azi prin degetele astea ...

8. Daca pana si un "smiley face" ma face sa zambesc, inseamna ca sunt fericit?

Lista "oropsitilor" la leapsa este : Roxana, Adi, Andre, Glory, Anna si Florin.

3 comentarii:

Anonim spunea...

:) aşa!

Roxana Costea spunea...

am s-o onorez mâine, că azi mi-am făcut norma de articole :)

Ionut spunea...

Patiently waiting :)