Yet another dream.


M-am trezit visând o situaţie care imi pare cunoscută, probabil am mai vazut-o în vreun film ceva ... oricum se pare că acumulez prea multe porcării în creieraşul asta al meu ;) .
Eram cu Adi într-o maşină (da bre, te-am visat .. stai liniştit, nu e nimic dirty :P ), stăteam de vorbă despre idei de poze, cum să o mai schingiuim pe Sabina şi alte alea. La un moment dat am ieşit afară pentru a sta de vorbă cu bunicul lui Adi, care semăna incredibil cu un maestru de arte marţiale chinez .... anyway... discutam despre încălzirea globală şi incompetenţa lui Bush, când am observat un nor de praf şi steluţe albastru închis care îi înconjurase capul lui Adi . A survolat un pic şi apoi a dispărut, parcă intrase în el ... în câteva secunde a început să tremure tot, parcă avea spasme ... am fugit înspre el, am deschis uşa, l-am luat în braţe cu gândul sa-l duc la spital şi l-am auzit pe tataia strigând : "Nu-l atingeeee ! ".
L-am lăsat pe trotuar şi am început să mă simt ameţit dintr-o dată ... Adi rămâsese inconştient, mă uitam la el când am simţit un fior rece pe şira spinării ... muşchii s-au blocat (într-o poziţie destul de secsy, dacă îmi permite-ţi să adaug :P ), buzele îmi tremurau încet... . M-am prabuşit la pământ cutremurat de ceva ce părea electroşoc ... imaginile începeau să devină din ce în ce mai vage ... am simţit mâna cuiva pe umărul meu ... era bătrânul . Mi-am dat seama că vroia să mă salveze cu riscul pierderii propriei vieţi.
A încercat să fugă, dar n-am vrut să îl las să se sacrifice pentru mine ... am fugit după el, l-am prins de mână şi instantaneu m-am izbit de asfalt ... simţeam 1000 de ace care mă împungeau în ochi, ciocane care îmi loveau pieptul şi pene de porumbel care mă gâdilau în dos .
Mi-am dat seama că aici se termină ... îmi acceptasem soarta când în faţa mea a apărut din senin o pisică neagră ... se uita cu ochi blânzi la mine ... fără să ma gândesc de 2 ori, i-am tras o palmă peste ochi , m-am dezmeticit , l-am luat pe Adi, pe Mr. Chu şi am fugit înspre scară .
În timp ce fugeam m-am uitat în spate şi am vazut cum alerga pisica disperată după noi . A reuşit tataia într-un final să descuie uşa de la scară şi am intrat exact în momentul în care pisica intra în faza de spasme .
Am rasuflat uşuraţi ...
M-am uitat la Adi ... el se uita la mine ... şi mi-a spus : " Ce dreaq bă Ionuţe, ne-au batut fetele la canastă ?!?!!!!!?!!!! " .
M-am trezit în pat, am admirat tavanul preţ de 3 secunde, m-am întors pe o parte şi am dormit cu băşini regale.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Okey, little weirdo :)) Si eu credeam ca Sascha a fost insane :))

Roxana Costea spunea...

şi ştim cât de tare vă ofticaţi când sunteţi bătuţi la canastă :)))) Mai ales Adi.

The Post-it Handler spunea...

Iti foaaarte multumesc pentru comentariile lasate pe blog...Vad ca te-a intepat rau ce am scris...nu pot decat sa ma bucur...Nu te agita, nu o sa vezi ce ai scris pe blogul meu pentru ca n-ai ajuns nici la piciorul broastei cu vulgaritatile tale. Daca te tinea intr-adevar mi-ai fi demontat postul cu argumente valabile si nu cu atacuri pe care numai smecherasii de doi lei le folosesc in conversatiile cu "tovarasii"! Ti-ai dat singur cu tezla in cap si ti-ai demonstrat incapacitatile! Aaa si ca sa lamuresc un lucru pe care voi orbii nu l-ati remarcat: n-am generalizat!!! N-AM SPUS CA TOTI CONSTANTENII SUNT ASA SI PE DINCOLO....CI CA AM INTALNIT CAZURI SI CAZURI....PROBABIL INSA CA TE-AI REGASIT IN AIA DEFECTI SI DE AIA TE-AI BASICAT DE PARCA TI-AR FI PUS CINEVA URZICI SUB FUND!!!!!