Of all the things I've done before



V-ati "introdus" vreodata intr-o situatie in care nu puteati iesi decat printr-o demonstratie de actorie? Atunci inseamna ca nu sunt singurul :)

Ca sa enumar cateva din situatiile jenante in care m-am pus , intentionat sau nu, as incepe cu situatia locului liber din autobuz :

Urc, este un singur loc liber si sunt incojurat de pensionari care se plimba moka toata ziua curgandu-le balele in speranta unei controverse sau a unei certi cu vreun coleg "navetist". Ma reped pe scaunul liber si incerc sa ignori fetele pocite care arunca flacari inspre mine prin ochi. Pentru a scapa de "nesimtitule/ tinerii din ziua de azi, pic de respect nu mai au/ nu iti e rusine? " mi-am trantit capul de geam, am pus o mana pe stomac si am scos 2-3 gemete in surdina, daca ai noroc primesti doar cateva injuraturi in gand, dar stai linistit pe scaunel pana ajungi la destinatie .

Motivul pentru care m-am decis sa postez articolul asta vine de acum 5 minute cand am venit la birou si nu stiu de ce m-am urcat in lift, desi biroul e la etajul 2, probabil eram obosit, sau doar lenes. Cladirea are 3 etaje, iar liftul e folosit mai mult de cei care urca, respectiv coboara de la 3 . M-am urcat in lift si hop-asa a mai intrat repede cineva langa mine, era clar ca urca la 3 , am apasat 2 si ma gandeam : "Cacat, nici nu l-am salutat, probabil ca se gandeste: i-auite la asta ma mai opreste si pe mine din drum pt ca ii e lui lene sa urce 2 etaje. " . Am vazut ca se uita la mine cu coada ochiului si deja ma gandeam cum sa fac sa nu comenteze in gandu-i parsiv despre mine, in vreun blog sau mai stiu eu ce. S-au deschis usile si fara sa vreau m-am trezit schiopatand pana la usa biroului, usile nu se inchisera inca, am ajuns usurel in fata biroului, am descuiat usa, mi-am scuturat piciorul de 3 ori si am intrat. Oare sa prins ? Who the fuck knows, at least my mind is at ease :P .

Scap de discutiile enervante din birou, cum ca ar trebui sa muncesc mai mult , rahaturi cu team spirit, comunicare si over time daca e cazul :) , prin simpla tuse, 2 telefoane false pe hol si o fata de nervos/suparat care inchide gura oricarui "palavragitor" . La intrebarea "Ce s-a intamplat? " raspund "N-am nimic, niste probleme ... " si intorc spatele cuvintelor pe care chiar nu aveam chef sa le aud atunci :)

Daca imi mai aduc aminte ceva.... probabil ca nu o sa va spun, nimeni nu trebuie sa-si divulge secretele chiar asa din prima :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

mijto post:)) ....te astept si la mine pe blog. http://inutilii.blogspot.com/

Anna spunea...

Pana acum nuc red k am jucat teatru, dar daka s fi nevoita, nu as ezita :P

Roxana Costea spunea...

gogule, probleme, mă? :)) Vezi că şi garconii mimează? Să nu vă mai aud că de ce mimează fomeile orgasmu' şi alte alea, da? Oricum, cred că toţi salariaţii la un moment dat mimează MUNCA, atunci când nu au de lucru, din sentimentul de vinovăţie că au terminat joburile pe ziua în curs prea repede. Eu, cel puţin, am făcut-o.