The clock is ticking

Maturam prin computer cand am dat de o poza din anul intai de facultate, pe vremea cand mergeam cu trenul, si am inceput sa dezgrop amintiri din gradina uitata in spatele livezii.

Vorbesc de parca ar fi trecut 10 ani de atunci, dar mie asa mi se pare ... probabil unde m-am schimbat mai mult in astia 4-5 ani, dar totusi am speranta ca o particula din copilul zapacit de atunci a ramas in mine :) .

E ciudat cum intr-o zi timpul pare sa fi trecut intr-o clipita, iar in a doua sa para o eternitate. Ma mai plesneste cate o idee de genul ...... si nu mai am stare toata ziua .

Daca as putea alege o trecere lenta a timpului, oare as alege-o ?

Problema noastra este ca niciodata nu suntem multumiti.............. de noi, de situatia financiara, de situatia sentimentala, de familie, de casa, de articolele din magazin, de politicieni s.a.m.d .... asa ca avem de unde stii in ce perioada a vietii am vrea sa ramanem cel mai mult timp ? Pentru ca de griji nu scapi niciodata, ideal ar fi sa alegi perioada care iti daruieste cele mai putine griji si minute sau ore de stres.


Ne luptam pentru a evolua, ca apoi sa privim cu dor la momentele petrecute in lupta.
Tanjim la maturizare, ca apoi sa cautam "copilul" din noi .
Ne chinuim sa facem bani, doar ca sa zambim gandindu-ne la momentele cand nu aveam bani, dar nici atatea griji.

Niciun comentariu: