Another shower of useless thoughts.



Noroc cu blogul ăsta pt că altfel îmi rămâneau gândurile printre pânzele de păianjen din creierul meu .

Mă frământă, mă freacă şi mă gâdilă câteodată :

-De ce vara, in momentul în care gâtul îmi urlă de sete, mă taie şi cea mai mare poftă de "treabă mică" şi habar n-am ce să fac prima dată?

- De ce iarna ne rugăm să vină căldura, iar când într-un final vine ne plângem că e prea cald?

- De ce atunci când un lucru funcţionează corespunzător e al EI, iar când vine vorba de reparaţii/întreţinere/plata facturii se transformă brusc în AL NOSTRU ?:))

- De ce ne mulţumim cu puţin când alţii nu sunt mulţumiţi cu imensităţi?

- Dacă simt că o să ajung departe în viaţă de ce nu evoluez mai repede?

- Unde e săgeata care îmi arăta drumul înainte?

- Câtă răbdare trebuie să aibă un om în viaţă?

- Dacă mănânc căpşuni toată ziua, o să-mi miroasă băşinile a dulceaţă de căpşuni?

- Când o să mă împac cu ideea că de idioţi nu o să scap niciodată?

- Oare de acum încolo o să mă trezesc făcând vreunul din lucrurile din "lista cocalarului"?

- Dacă mă enervez destul, sunt în stare să calc în picioare pe oricine?

- Dacă iau potul cel mare la lotto, mai rămân în România?

Când nu o să mai am gânduri cretine o să fiu mai puţin amuzant?

3 comentarii:

Roxana Costea spunea...

Deci să o luăm pe punctuleţe:

- eu iarna nu mă rog să vină căldura, că îmi place mai mult ca vara

- reparaţiile, întreţinerea, plăţile sunt ale NOASTRE pentru că banii sunt ai NOŞTRI, la grămadă; când ne folosim de obiecte... ne folosim pe rând, voi nu? :)

- ne mulţumim cu puţin ca să fim fericiţi; ai văzut tu nemulţumit fericit?

- evoluţia personală ţine de prea mulţi factori pe care nu-i poţi controla: şefi, inflaţie, experienţă, timp, bani etc

- săgeata care îţi arăta drumul înainte este mereu în spatele tău :)

- un om, în viaţă, trebuie să aibă răbdare până moare (vezi filmul Dragoste în vreme de holeră, sau cartea cu acelaşi nume)

- nu, băşinile nu or să-ţi miroasă a dulceaţă de căpşuni, pentru că la dulceaţă se pune şi zahăr, şi nu ai zis că mănânci şi căpşuni şi zahăr; plus, că nu o să tragi băşini de la căpşuni, garantat.

- pe la 70 de ani o sa începi să simţi puţină resemnare (la întrebarea cu idioţii)

- cu siguranţă (la întrebarea cu cocalaru')

- toţi suntem capabili de orice, depinde de factorii externi (vezi SAW 1,2,3,4)

- probabil că da, că aici sunt eu şi Adi :))) (la întrebarea cu loto)

Ionut spunea...

Ahaaaaaa, "cu siguranta " aaa??? mama mama sa vezi ce-ti fac :)) , trag spre cocalarism ??? :D

Ionut spunea...

PS: Mc pt atentie.