Twice upon a time .


După ce s-a despărţit de Tristan, Năsuc şi-a continuat călătoria. A ajuns la intrarea într-o pădure fermecată ... deodată o mulţime de animale ieşeau din pădure fugind parcă îngrozite de ceva ... a oprit o veveriţă :
- Hei ! De ce fugiţi aşa ?

- Dă-mi drumul mă, eşti nebun ?!!! Iar a venit proasta aia de Albă ca Zăpada să ne cânte ... e vrăjitoare frate, de fiecare dată când ne cânta suntem hipnotizaţi şi ne pune să-i facem curat în toată casa, să-i facem mâncare ... futui mama măsii de jegoasă !

Năsuc nu putea să creadă că o prinţesă putea face asemenea lucruri diabolice . S-a avântat în pădure ... urmând glasul îmbietor al fetei, dar cu cât se apropia de sunet cu atât acesta se îngroşa, răguşea şi parcă îi bărbierea timpanul cu briciul. Se lupta cu sine dar nu reuşea să se oprească, parcă era un magnet ... Deodată cântecul s-a oprit , Năsuc uitându-se printr-un tufiş a reuşit să observe sursa sunetului oribil ... era Ludovic Orban care încerca să strângă cât mai multe semnături pentru campanie. Pe lângă el erau o grămadă de animale care împărţeau fluturaşi şi scandau : ORBAN LA EUROVISION !!! M**E MOGA !!! .
Profitând de momentul în care soprana îşi masa corzile vocale cu ouă crude şi pastramă de oaie ...Năsuc a zbughit-o .

Obosit de la alergătura trasă şi speriat de vrăjitoarea cea cântăcioasă îmbrăcată în blană de prinţesă, s-a oprit lângă un lac să se răcorească . Degeaba ... , lacul era îngheţat ... călătoria asta începuse să fie o prea mare povară pentru Năsuc al nostru .
S-a odihnit şi a dat să meargă mai departe în căutarea unui izvor sau pârâu pentru a-şi potoli setea . La un moment dat auzi pe cineva plângând : "Doamne ce prost am fost :((((((( , de ce m-am lăsat păcălit bagami-aşşşşşşş !!! :(((( ". Cu puţină teamă s-a dus să vadă cine plângea ... era un urs care stătea cu fundul în lacul îngheţat.
- Ce s-a întâmplat bre ?

- Uite măi bursucule, am făcut un pariu cu curva aia de vulpe că o bat la Popa Prostu' şi pedeapsa a fost să aştept cu curu' în lac să văd dacă mă cac cuburi de gheaţă . M-a păcălit :((( , a trişat la cărţi .

- Lasă măi ursule , stai liniştit că încerc eu să te ajut ... Gata am găsit ! Închide ochii ..... Acum deschide-i !

Ursul când a deschis ochii s-a speriat atât de tare încât a sărit cât colo din lac.

- Aaaaaaaaaaa ! Aoleo mamă !!! Băi bursucule , tu eşti nebun? Dacă făceam dracu infarct ... pfff...
Nu puteai să mă atenţionezi înainte că-mi arăţi o poză cu Nikita, oricum mă speriam .....

- Hai măi ursule, măcar te-am scăpat ... acum ia tu poza asta şi când o veni vulpea să o pui pe apă, când o să se uite să-şi aranjeze pletele o să aibă o surpriză :D

- Hehehe, mulţumesc bursucule, uite drept mulţumire ia vibratorul asta, poate îţi va fi de ajutor în călătoria ta .

Năsuc îi mulţumi şi plecă mai departe ...

După multe hectare de pădure ... se opri lângă un stejar să tragă un pui de somn .

- I-auite fă un bursuc :)) , ce faţă are :)) ... Shhh, nu-l trezi , ia-l uşor în braţe să-l punem la cazan hehehe.

- Aşaaaaa ... o gheară de gâină, o flegmă de senator, 100 de grame de gaz, ceară din ureche de furnică şi.... o inimă de bursuc . Opa ! Bahmuţeanco , vezi că se trezeşte bursucu' dă-i cu ceva în cap repede !


- Aoleoo, stai nu da .... staţi mă vrăjitoarelor ... poate ajungem la un acord ...

- Ha ! Ce ai putea să ne dai tu ... un bursuc amărât!

- Uite ... dacă îmi daţi drumul vă aduc un ochi de leu !

Vrăjitoarele şuşoteau : Îl crezi pe ăsta ? Să-l lăsăm? / Lasă că oprim o bucată de blană de-a lui şi dacă nu se întoarce îl găsim noi ;)

- Bine bursucule, îţi dăm drumul , dar ai la dispoziţie 3 zile să ne aduci ochiul .

- Perfect, uitaţi până atunci luaţi virbratorul ăsta să nu vă plictisiţi :)

Zis şi făcut, vrăjitoarele au luat vibratorul iar Năsuc a fugit în căutarea unui leu cu un ochi în plus .

Trecuseră 2 zile şi încă nu găsise un leu ... s-a trântit lângă o căsuţă şi a aţipit.
Când s-a trezit în spatele lui se formase o coadă de vreo 30 de animale . Căsuţa se pare că era un Club al pensionarilor veterani de război . S-a ridicat şi a început să analizeze pensionarii când a văzut un leu plin de decoraţii susţinător al lui Iliescu .

- Leule ! Am o mare problemă şi am nevoie de ochiul tău de sticlă ... ce zici, facem un târg?

- Cum să-ţi dau ochiul bursucule ... mai am o rezervă dar e de lemn şi mă stresează aşchiile alea ... Uite ţi-l dau, dar mi-l aduci înapoi în 2 zile, pentru că atât stau aici la coadă, plus o bucată de friptură apetisantă .

- De acord, ne vedem în două zile leule ;)

Năsuc luă ochiul şi fugi către vrăjitoare ...


The adventures of Năsuc will be continued after the Easter Holliday :) , stay tuned :)

Niciun comentariu: