Just another day ...



Mă trezesc cu greu, mă spăl pe ochi, dinţi şi alte extremităţi ... beau cafeaua, mă urc în maşină şi plec spre o nouă zi în corcoduş.

Ajung leşinat de oboseală ... dau 5.000 unei jucătoare de rişcă dar care ştie şi barbut ... mă aşez la birou şi mă apuc de treabă : mă uit în jur, deschid explorer-ul, încep să brausuiesc pagini şi bloage şi mă uit pe pereţi.

Aştept inspiraţia pentru că altceva n-am ce face , mă uit la ceas : 09:30 , offf a trecut doar o jumătate de oră ...

Mai pun un articol pe blog, bun sau prost, trece timpul, il public pe blogoree si astept minusurile :) . Mă duc din oră în oră la ţigare încercând să înnec minutele în fum.

Se face 15 : 00 , mai e puţin, încă 2 ore şi plec ... mai verific blogul, forumuri, mai trag un spider solitaire şi încet încet trece timpul .

În sfârşit se face 16 : 30 , mă pregătesc să plec, îmi planific restul zilei şi bat din picior nerăbdător . Verific numărul 0 de la commenturi o ultimă dată :) şi dau să plec ... când sună telefonul ... cine e ? Proprietarul livezii bineînţeles : " Ionuţe, să mă aştepţi sus că avem o grămadă de treabă! ... Eu : Păi nu le puteţi lăsa pe birou, le fac mâine dimineaţă? El : Nu că e urgent! .............."

Iau o bucată de lemn, o bag între dinţi şi strâng tare ... doar ca să nu mă descarc pe faţa lui când o veni. Mai fumez o ţigare, mă calmez şi îmi aştept evidenta soartă când lucrezi în livada altuia ;) .

Ajung la 20:00 acasă, pentru că normal... iar am stat 10 ore în corcoduş pentru a trimite un mail de căcat sau nu ştiu ce rahat de adresă care ar fi putut fi făcută de 247 de ori între 9 şi 17 când am frecat blogul prin scroll de 28 de ori.

Îmi deschid o bere, mă uit la un meci, mă trântesc în pat şi aştept o nouă zi plină de "excitement and adventure" ;)

4 comentarii:

Anonim spunea...

Si cum ziceam, nu e viata prea evidenta uneori ? Darn it.

Andreea spunea...

well...mi se intampla si mie...daca asta te linisteste vre-un pic...advice: incearca Budda Bar music...linisteste, aduce imaginatia inapoi la proprietar, improspateaza sufletul(nu respiratia), intinereste spiritul...try it...pup

Glory Box spunea...

Sau incearca sa faci ceva care sa te solicite si care sa iti placa.

Roxana Costea spunea...

ce bine e să lucrezi pe timpul tău:) nu? dacă am fi plătiţi pe timpul efectiv de muncă şi nu ar trebui să mai stăm la serviciu doar pentru că aşa e programul, ar fi oameni mult mai fericiţi.