Dreaming about yesterday

In ultimul timp am fost atat de obosit incat nu am mai avut timp nici sa visez ... pana aseara cand m-am trezit palavragind cu propria-mi constiinta si nu puteam sa o conving ca gaina a aparut inaintea oului. Dupa lungi dezbateri am ajuns la un comun acord si concluzia trasa a fost ca > nu oricine te baga in cacat iti vrea raul.

Am pus-o(pe constiinta, pay atention !!!) in sah cu "teoria corcodusului" dar a scapat mutand regina pe casuta bunicii exact inainte sa apara Scufita Rosie. Am luat-o pe stanga, padurarul pe dreapta si am prins lupul in off-side . I-am dat cartonas rosu si l-am trimis la vestiare.

Dupa ce mi-am dat hainele de Scufita jos eram la parterul unui vrej de fasole care semana cu un zgarie-nori. Am luat liftul pana la etajul 87 si m-am apucat de un raport de evaluare la singurul birou care nu era ocupat de cei 46 de domni Smith care imi tot spuneau Mr. Anderson. Am raspuns la telefon si ascultam indicatiile lui Bebe sexologu' a.k.a. Morpheus : "Asa ... acum fugi catre culoarul din dreapta in timp ce iti dai pantalonii jos ... dute acum! ; Mangaie-te usor in zona pubica si asculta pasii turturelelor pana umpli borcanul asta . "

Dupa ce mi-am facut datoria civica si mi-am daruit samanta pentru cresterea ratei natalitatii in Romania, m-am uitat pe geam si am vazut un 747 care venea sa-mi spuna "Hello Infidel! I kill youuuuuuuuuuuuuuu! " , am fugit cat de repede puteam si m-am aruncat pe geamul de la toaleta din stanga biroului Pamelei Anderson ...... am aterizat in pat , am facut dus, mi-am baut cafeaua, mi-am pus costumul , cravata, m-am urcat in masina, am ajuns la birou si cand m-am trezit deja pusesem un articol pe blog cu Will. E. Robo.

3 comentarii:

Adrian Costea spunea...

:)) (mai vroiam sa pun o paranteza, dar m-am razgandit)

Roxana Costea spunea...

oamenii ăia pe care i-ai link-uit ţi-au dat vreun ban că le aduci vizitatori?:)

Ionut spunea...

:) ma lasa sa-i bat la canasta ::P:))