Smoking seriously harms you and your hairdue


Dupa ce am dat click pe "terminat" pentru a incarca poza alaturata, mi-am dat seama cum arat in ea . Tuseam de la tutun, sau poate doar ma innecasem, "who knows", important e ca niciodata cand tusesc nu ma gandesc ca ar putea fi de la tigari ;) . Nu vreau sa ma gandesc din ce motive nu imi trece raceala asta si mai aprind o tigare .
De cand m-am apucat serios am incercat de 2 ori sa ma las. Odata am fost "fortat" si dupa 1 luna i-am dat papucii :) , iar a doua oara a fost din proprie initiativa si a durat cam 4 ore .
E greu, aiurea, imposibil cateodata sa ma las, dar cred ca momentan nu sunt pregatit, inca imi place sa fumez, inca imi par cool actorii care isi aprind o tigare in filme, vezi Mel Gibson in Payback, inca nu am destula forta.
Sunt anumite persoane care au spus "Ce ma face pe mine o tigare ?!" si s-au lasat, pe mine momentan se pare ca ma face , dar nici nu ma prea deranjeaza . Nu am incercat gume de mestecat sau alte minuni ale tehnologiei farmaceutice care iti creeaza dependente pentru a umple buzunarele corporatiilor si nici n-am de gand. Spunea odata Chris Rock ca medicina in fiecare zi inventeaza noi modalitati pentru a ne tine bolnavi si astfel cumparandu-le medicamentele care isi fac exact treaba pentru care au fost concepute.
Suntem condusi de corporatii, magnati si un hillbyllie care citeste carti pt copii cu susul in jos ;) .

Ma duc la magazin sa cumpar paine, lapte , oua, branza, chiloti, ulei de motor, ziare si uitandu-ma la marile mesaje "Smoking kills / Smoking seriously harms you and people around you/ Smoking leads to impotence", le citesc, le rumeg, scuip si cer un pachet de Marlboro rosu scurt.

As vrea sa nu mai fumez dar numai in cazul in care s-ar elimina efectele si mi-ar ramane "actiunea" probabil asta e "dependenta" mea, momentul in care imi scot o tigare din pachet, o aprind si timp de 4 min o bag , o scot, o bag, o scot ... hmmm incep sa ma gandesc la altele ....... snap out of it bitch!
Asa, si cum spuneam, dati-mi fratilor sugestii ... v-ati lasat, vreti sa le lasati si ati incercat 100 de modalitati in zadar ? Help a brother out !

7 comentarii:

Roxana Costea spunea...

ce muncitori am fost astazi, am postat multe articole:) ne-am plictisit cumva?

Glory Box spunea...

Smoking is good. You die younger. That's why I won't quit :D:P

Ionut spunea...

Mai mult timp liber Rox :) , sapt asta am fost mai mult in "overtime" neplatit decat in munca :D.

Glory : That was not the reaction I expected at all :))

Glory Box spunea...

:))) Really? Si eu care credeam ca e tocmai raspunsul pe care il asteptai :) Glumesc, doar ca sunt unul dintre oamenii aia care refuza sa acorde macar un gand ideii de a renunta la fumat. Cred ca inca mai am reminiscente de "din contra" din adolescenta din cauza propagandei anti-fumat.

Ionut spunea...

Al naibii si "liberul arbitru" asta :P

Adrian Costea spunea...

tocmai ma lasasem de fumat cand am vazut ce cool e mel gibson

Roxana Costea spunea...

eeee se gândea mai eaass :)) nu i-a dat ideea nici măcar prin chiştocu' ţigării.