Pune omule ceva pe tine !!!!!!

Depanand amintiri, ca un romantic incurabil ce sunt :P, am dat de poza din stanga si instantaneu am auzit melodia "blue moon" cantata de o pensionara in imaginatia-mi bolnava :)
Abia astept sa vina vara pentru a avea cui sa ii trag o poza nereusita (peste buci) , pt ca bineinteles ca odata cu sosirea sezonului estival incep pustoaicele sa-si arate samburii, labagii cad din copacii parcului Tabacariei ca frunzele toamna (Surprize, surprize!), eu incep sa revin la narcisistul pe care-l cunoasteti si iubiti toti si pensionarii se trezesc din hibernare si arunca tot de pe ei in semn de protest fata de coruptia din Romania.
Era un timp in care babutele purtau gogosari si la plaja, iar mosuletii isi ridicau slipul pana la subtioara :), acu ele nu se mai obosesc sa poarte bikini pt ca oricum sunt acoperite de burti, iar ei, avand o anume mandrie ne arata doar juma' de buca in sictir, probabil ca vor sa-si amageasca trecatorii lasandu-i doar partial orbi .
Ce sa mai palavragesc aiurea, abia astept sa vina vara ... doar un sfat am pt voi : cumparati-va ochelari de soare pt ca riscati sa purtati ochelari de vedere dupa 5 priviri pe plaja ;)

2 comentarii:

Roxana Costea spunea...

Asta e doar o frantura din destrabalul de pe plaji, vara. Am vazut eu si mai grave. Oricum.. one step at the time.

Ionut spunea...

Normal :) , totul trebuie sa aiba un inceput, astea sunt doar un fel de topicuri pentru ce urmeaza a fi dezbatut :P