Nu fii chitros barosane!



Generatia X, urmatorul val de dirijori din intersectii si manelisti, am vazut poza asta si m-am gandit ca oricare din copii din imagine ar fi putut fi baietelul din povestea mea.

Se intampla ca o cunostinta de a mea sa se afle la un semafor pe mult prea asfaltatul bulevard Tomis din Constanta, mai exact in zona Mercur.

Era o zi frumoasa, pasarile ciripeau, florile erau pe undeva printr-un ghiveci la etajul 3 acoperite de niste pijamale umede, motoarele huruiau, Seat Leon-ul respectivei cunostinte se simtea extraordinar cu ulei tocmai schimbat. Secundele treceau la semafor pana cand s-a apropiat cineva de geamul soferului, atunci timpul a parut sa se opreasca si o voce suava spunea : " Nene , dai si tu un ban? .... Da si la mine un ban nene ... nene 10.000... nene " a intors privirea in partea opusa si forta muzica sa-i acapareze atentia, pt ca nu-i asa vorba : "daca le dai mai mult ii incurajezi, le faci rau " s.a.m.d. . Pana la urma s-a oprit, a disparut si timpul a reinceput sa revina la starea normala, secundele de la semafor erau pe sfarsite, a bagat in viteza si cand sa plece acelasi copil aparu din senin la geam si cu o privire care putea strapunge pana si o caroserie blindata ii spune :

" 10.000 ma muistule ?! "

5 comentarii:

Adrian Costea spunea...

Moaaaaaaa.... ti-ai facut blog. Aparuse in Catavencu acum 1 an cred o chestie asemanatoare doar ca tziganushul a intrebat: "nenea, da si mie 5000 sa-mi iau o paine", ala s-a dat smecher "pana cand?" si a primit replica "pana nu-ti fut una". Poanta e mai veche decat cea din Catavencu si a fost prima data cand ziarul asta si-a pierdut putin din credibilitate pt mine. Da' stai asa, ca nu despre asta vroiam sa iti spun: e bine ca avem noi 2 blog. Ne scriem unul altuia si ii bagam in pzda ma-sii pe restu(rile). Pacat ca nu se poate impinge si berea pe blog ca din cand in cand am mai fi zis "toarna, moshule, nu vezi ca-mi curg balele de sete?" E?

Adrian Costea spunea...

aaaaaaaaaaaaaa.... si ai activata si moderarea comentariilor. Pai vezi cum esti? Asta e, frate, cand esti public, risti sa afli ca ai fost virgin de multe ori.

Adrian Costea spunea...

Aaaaaaaa, nici acum nu ai dezactivat-o?

Ionut spunea...

Gata am scos :)
Pacat dar macar ne putem face pofta cu cate o poza cu bere din cand in cand, doar suntem soferi, sa nu exageram ;)

Glory Box spunea...

Bun venit printre bloggeri :) Sa vedem daca te prinzi ca ne-am stiut la un moment dat. La cat mai multe post-uri.