De-a v-ati ascunselea cu trecutul



De-a v-ati ascunselea, leapsa pe animale, flori , fete sau baieti ;) oina, osul, victoria s.a.m.d jocurile copilariei, care se pare ca s-au dus de mult, daca ma duceam la ei si le spuneam de unul din jocurile de mai sus imi luam si o palma peste ochi, pt ce ma bag eu in seama sa le stric joaca ? Pt ca au si mai mult tupeu decat aveam noi + un vocabular care ar face-o pe Naomi Campbell sa roseasca.

Ce s-a intamplat fratilor ? Cand s-au schimbat vremurile asa de repede cand eu nici nu m-am maturizat complet si ma uit in jur sa vad cum imi permit sa spun " eee pe vremea mea, ne jucam cocotata" nu in parcarea supermarket-ului analizand pe cine putem face de bani. Oricum sa zicem ca, copii din poza sunt un caz fericit , fata de cei care stau in fata computerului si injura de mama focului pt ca nu a mers tasta Q in momentul critic al confruntarii cu alt gradinar din partea cealalta a tarii care nu stie ce inseamna o minge de fotbal.

Am intrat in era supermarket-urilor care ne-a acaparat pana si copii, ia caruciorul, schimba la casa banii in fise, deblocheaza, plimba-te, da-ti salariu pe o luna pe 3 produse care se consuma intr-o saptamana si spune-mi de ce trece timpul asa de repede ?

Niciun comentariu: